Покращення життя людей у співпраці з нашими постачальниками починається з прийняття потрібних політик.
Визначення чітких очікувань для наших постачальників.
У рамках нашого Стандарту сталості постачання (PDF, 20 КБ) для постачальників визначаються очікування через Політики щодо ланцюжка поставок 3M: у сферах охорони навколишнього середовища, здоров'я та безпеки (EHS), перевезень, праці / людських ресурсів та матеріалів, що постачаються. Ці політики регулюють порядок відбору та залучення всіх постачальників, які постачають 3M товари і послуги у всьому світі. Ми вибірково переглядаємо дотримання постачальниками цих політик. У разі виявлення випадків недотримання 3М спробує попрацювати з відповідним постачальником з метою виправлення ситуації. Ми очікуємо, що такий постачальник складе план виправних заходів для приведення його діяльності у відповідність до вимог. Якщо постачальник не складе такий план або не виконає його, 3М припинить ділові відносини з ним.
У 2000 році ми поставили за мету переглянути не менше 80% витрат на постачальників у таких країнах: Китай, Індія, Корея, Малайзія, Тайвань, Таїланд, Бразилія, Мексика, Росія і Туреччина з метою забезпечення дотримання стандартів 3M у сферах охорони навколишнього середовища, здоров'я та безпеки (EHS), перевезень, праці / людських ресурсів до 2005 року. У 2013 році ми досягли нашої мети переглянути 80% наших витрат у цих країнах.
Однією з проблем, на вирішення якої спрямовані політики 3М щодо ланцюжка поставок, є "конфліктні корисні копалини". Занепокоєність стосовно того, що прибутки від видобування корисних копалин (зокрема олова, танталу і золота) у Демократичній Республіці Конго (ДРК) використовувалися для фінансування військових дій у цьому регіоні, призвела до прийняття Закону США Додда-Франка про фінансову реформу 2010 року, згідно з однією з вимог якого компанії, акції яких вільно обертаються на відкритому ринку цінних паперів США, повинні вказувати джерело походження цих корисних копалин, які необхідні для забезпечення функціональності або виробництва продукції, яку вони виробляють або зобов'язуються виробляти за договором.
Порядок обґрунтованого з'ясування 3М країни походження та програма перевірки походження конфліктних корисних копалин описані у Звіті про конфліктні корисні копалини за Формою SD за 2013 рік, з яким можна ознайомитися за таким посиланням: Документація, що подається до SEC.
3M є учасником Ініціативи щодо забезпечення поставок матеріалів з безконфліктних джерел (CFSI), що є галузевою ініціативою, спрямованою на створення систем контролю стосовно металургійних та переробних заводів шляхом проведення незалежних аудитів відповідно до започаткованої у рамках CFSI Програми безконфліктного металургійного заводу (CFS). 3М закликає своїх постачальників та будь-які інші компанії, які ще не є учасниками CFSI, приєднатися до неї. Збільшення кількості учасників ініціативи у ланцюжках поставок допоможе спільним зусиллям, спрямованим на те, щоб вплинути на металургійні та переробні заводи, аби вони приєдналися до програми CFS і були визнані такими, що не пов'язані з конфліктом у ДРК. На додаток до зобов'язань 3M за CFSI та програмою CFS, у січні 2014 року 3M внесла пожертву до Фонду допомоги металургійним компаніям CFSI, який надає фінансову допомогу металургійним компаніям, які проходять першорічний аудит за програмою CFS. Цей фонд сприяє металургійним компаніям приєднатися до програми CFS і бути визнаними такими, що не пов'язані з конфліктом у ДРК.
Інформація для постачальників міститься за таким посиланням: Конфліктні корисні копалини.